lunes, 15 de octubre de 2012

La vida real

Ulls de color marró, mirada de complicitat extrema. Avui, tu ets al "públic", mirant-me en una barreja de tendresa, admiració i afecte. 
En qualque moment, els meus nerviosos- i ja ruboritzats- ulls reparen en tu, i somric. La gent, supòs, deu estar pensant que, amb la persona a la qual somric hi ha coses molt especials. Jo, en aquest moment no ho puc pensar, però és clar que ho puc sentir, sense ser conscient d'allò (la millor manera de sentir-ho!). 
Després de tot; dels somriures, de les mirades, de la pell de gallina i de tot el que havia pogut dir, l'havia d'abraçar, -¡Un momento, que le doy una abrazo a Xinxeta!-. És vera, me va sortir de l'ànima, no ho vaig poder evitar. Me l'estim massa per ser tan relativament recent a la meva vida, però me l'estim. Així, tant, i d'aquesta manera tan especial. 
Per què, a vegades, m'enamor d'ella i de tot el que l'envolta i la confecciona i la conforma, i, altres vegades, simplement la sent allà, al meu costat sempre, encara que qualque pic molt lluny, sempre al costat, al menys, de la pell de la meva ànima. 
Quan tothom al sentir parlar d'ella somriu, el meu interior també ho fa, i pensa orgullòs que està allà amb mí. Que clar, com no ha de somriure la gent, si ella és d'aquesta manera? 
A vegades també ha estat el meu exemple a seguir (llistes rompudes que acaben amb els enamoraments platònics i controlen la vida), i altres cops tot el contrari; somriures i riures que me fan perdre el nord del moment, d'aquell dia, de la vida, que em transporten a aquell món tan meravellòs conformat, almenys en aquell instant, tan solament per ella. 

A vegades... A vegades m'agradaria ser com ella, i provocar tants de somriures i admiracions, però, quan la vida comença a ser real, em sembla que el millor no és ser ella, sino poder-la tenir aquí, somrient i mirant, i ser jo a vegades la que provoca aquest somriure i aquesta mirada, barreja de tendresa, admiració i afecte... I poder gaudir-la completament, a poc a poc, com ho fa algú que llegeix una obra d'art o contempla la història d'un llibre des de fora; estimant-la. 

Gràcies, novament; sempre. 

1 comentario:

  1. ...traigo
    ecos
    de
    la
    tarde
    callada
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    COMPARTIENDO ILUSION
    MARIE

    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...




    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE LEYENDAS DE PASIÓN, BAILANDO CON LOBOS, THE ARTIST, TITANIC SIÉNTEME DE CRIADAS Y SEÑORAS, FLOR DE PASCUA ENEMIGOS PUBLICOS HÁLITO DESAYUNO CON DIAMANTES TIFÓN PULP FICTION, ESTALLIDO MAMMA MIA,JEAN EYRE , TOQUE DE CANELA, STAR WARS,

    José
    Ramón...

    ResponderEliminar